✓ Persoonlijke begeleiding in het gehele sollicitatieproces
✓ Wij vinden jouw perfecte baan door te kijken naar jouw wensen en competenties
✓ Binnen 48 uur stellen we je voor bij de juiste werkgever
✓ 8,2 kandidaatwaardering & 8,6 klantwaardering
Staat uw organisatie voor grote digitale business transformaties? Gaan er complexe veranderingen plaatsvinden, of moet een mislukt ICT-project worden rechtgetrokken? Dan is de keuze van het juiste interim management cruciaal. Voor betrouwbaar en professioneel interim management bent u bij ItaQ aan het juiste adres.
Bij ItaQ vindt u professionele interim managers. Zij hebben niet alleen kennis van zaken, maar zijn ook onafhankelijk. Daarnaast zijn ze niet uit op leveranciers lock-in en worden ze niet gestuurd op het behalen van zoveel mogelijk omzet of het vullen van projecten met een groot aantal mensen.
Iedere organisatie is uniek. Daarom begrijpen we bij ItaQ maar al te goed dat iedere opdracht voor interim management bestaat uit maatwerk. We bespreken persoonlijk met u wat de mogelijkheden zijn. Ook nemen we met u door hoe we uw organisatie kunnen ondersteunen met de juiste interim managers.
Onze ervaren professionals staan klaar om u te helpen bij het realiseren van uw veranderdoelstellingen en het bieden van zekerheid in deze onzekere tijden.
Al sinds 2001 ondersteunt ItaQ als interim bureau talloze organisaties bij hun verandertrajecten door middel van interim management recruitment. We zijn gespecialiseerd in het invullen van interim management posities voor centralisaties, in/outsourcing, digitale transformaties, samenvoegingen van datacenters, bedrijfssplitsingen, cloudmigraties en het vlottrekken van vastgelopen ICT-projecten. Iedere interim manager is onafhankelijk en werkt zonder leveranciers lock-in. Dit zorgt voor transparantie en objectiviteit in ieder project.
Voor het vervullen van opdrachten hebben wij voornamelijk samengewerkt met zzp'ers. Zij hebben zich keer op keer bewezen en weten te onderscheiden. Juist deze interim managers hebben aangetoond te voldoen aan de 3 belangrijkste succesfactoren van een interim management project en zijn in staat de regie hierover te voeren. Deze 3 succesfactoren hebben wij vertaald in de 'Gouden Driehoek van ItaQ', bestaande uit:
Een succesvol project begint met een sterke opdrachtgever. Wij zorgen ervoor dat uw opdrachtgeverschap wordt geprofessionaliseerd, zodat u de juiste sturing en ondersteuning kunt bieden aan uw interim manager. Samen werken we aan een duidelijke en gedragen projectdoelstelling, heldere verwachtingen en een gestroomlijnde communicatie.
Effectieve project governance is essentieel voor het bewaken van de voortgang, het beheersen van risico's en het nemen van tijdige beslissingen. Wij helpen u bij het goed inrichten van de project governance, waarbij we de juiste structuur, processen en verantwoordelijkheden definiëren. Op deze manier behoudt u de controle en kunt u het project succesvol sturen.
Bij complexe verandertrajecten is het vaak noodzakelijk om samen te werken met diverse leveranciers. Het is belangrijk om deze leveranciers strak aan te sturen en ervoor te zorgen dat ze optimaal bijdragen aan het behalen van de projectdoelstellingen. Wij hebben ruime ervaring in het managen van leveranciersrelaties en zorgen ervoor dat zij zich committeren aan het behalen van de gewenste resultaten.
Neem gerust contact met ons bureau voor interim management in Rijswijk op. We bespreken samen hoe ItaQ u van dienst kan zijn voor interim management. We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur op +31 70 415 20 00. Daarnaast kunt u mailen naar info@itaq.nl. We kijken ernaar uit om met u samen te werken en uw organisatie naar een succesvolle toekomst te leiden.
Bent u een interim manager en lijkt een professioneel project via ItaQ als interim uitzendbureau u een gave uitdaging? Kijk dan tussen onze interim management vacatures. Wellicht bent u dan wel onze nieuwe expert om klanten zekerheid en ondersteuning te bieden.