✓ Persoonlijke begeleiding in het gehele sollicitatieproces

✓ Wij vinden jouw perfecte baan door te kijken naar jouw wensen en competenties

✓ Binnen 48 uur stellen we je voor bij de juiste werkgever

✓ 8,2 kandidaatwaardering & 8,6 klantwaardering

Interim directeur

Bent u als organisatie op zoek naar een interim directeur die uw verandertrajecten effectief kan aansturen? Of misschien wilt u specifiek een interim hr directeur inhuren voor vraagstukken. In iedere situatie is de keuze van een juiste interim directeur cruciaal. Voor een betrouwbare en professionele interim directeur bent u bij ItaQ aan het juiste adres.

Bij ItaQ begrijpen we dat een tijdelijke directiefunctie niet alleen om continuïteit draait, maar ook om het maken van impact binnen uw organisatie. Daarom vindt u bij ItaQ professionele interim-directeuren. Zij hebben niet alleen kennis van zaken, maar zijn ook onafhankelijk. Daarnaast zijn ze niet uit op leveranciers lock-in en worden ze niet gestuurd op het behalen van zoveel mogelijk omzet of het vullen van projecten met een groot aantal mensen.

Een interim directeur inhuren op maat

Iedere organisatie is uniek. Daarom begrijpen bij we ItaQ maar al te goed dat iedere opdracht voor een interim directeur bestaat uit maatwerk. We bespreken persoonlijk met u wat de mogelijkheden zijn. Ook nemen we met u door hoe we uw organisatie kunnen ondersteunen met de juiste interim directeur. Onze ervaren professionals staan klaar om u te helpen bij het realiseren van uw veranderdoelstellingen en het bieden van zekerheid in deze onzekere tijden.

Waarom ItaQ?

Al sinds 2001 ondersteunt ItaQ als interim bureau talloze organisaties bij hun verandertrajecten door middel van interim management recruitment. We zijn gespecialiseerd in het invullen van interim management posities voor centralisaties, in/outsourcing, digitale transformaties, samenvoegingen van datacenters, bedrijfssplitsingen, cloudmigraties en het vlottrekken van vastgelopen ICT-projecten. Iedere interim manager is onafhankelijk en werkt zonder leveranciers lock-in. Dit zorgt voor transparantie en objectiviteit in ieder project.

Onze werkwijze voor een betrouwbare samenwerking

Voor het vervullen van opdrachten hebben wij voornamelijk samengewerkt met zzp'ers. Zij hebben zich keer op keer bewezen en weten te onderscheiden. Juist deze interim managers hebben aangetoond te voldoen aan de 3 belangrijkste succesfactoren van een interim management project en zijn in staat de regie hierover te voeren. Deze 3 succesfactoren hebben wij vertaald in de 'Gouden Driehoek van ItaQ', bestaande uit:


  1. Opdrachtgeverschap professionaliseren
  2. Een succesvol project begint met een sterke opdrachtgever. Wij zorgen ervoor dat uw opdrachtgeverschap wordt geprofessionaliseerd, zodat u de juiste sturing en ondersteuning kunt bieden aan uw interim manager. Samen werken we aan een duidelijke en gedragen projectdoelstelling, heldere verwachtingen en een gestroomlijnde communicatie.

    Samen werken we aan een duidelijke en gedragen projectdoelstelling, gestroomlijnde communicatie en heldere verwachtingen.

  3. Project governance goed inrichten
  4. Effectieve project governance is essentieel voor het bewaken van de voortgang, het beheersen van risico's en het nemen van tijdige beslissingen. Wij helpen u bij het goed inrichten van de project governance, waarbij we de juiste structuur, processen en verantwoordelijkheden definiëren. Op deze manier behoudt u de controle en kunt u het project succesvol sturen.

  5. Strakke aansturing van leveranciers

Bij complexe verandertrajecten is het vaak noodzakelijk om samen te werken met diverse leveranciers. Het is belangrijk om deze leveranciers strak aan te sturen en ervoor te zorgen dat ze optimaal bijdragen aan het behalen van de projectdoelstellingen. Wij hebben ruime ervaring in het managen van leveranciersrelaties en zorgen ervoor dat zij zich committeren aan het behalen van de gewenste resultaten.

Neem contact op voor het inhuren van een interim directeur

Neem gerust contact met ons bureau voor interim management in Rijswijk op. We bespreken samen hoe ItaQ u van dienst kan zijn. We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur op +31 70 415 20 00. Daarnaast kunt u mailen naar info@itaq.nl. We kijken ernaar uit om met u samen te werken en uw organisatie naar een succesvolle toekomst te leiden.

Als interim directeur aan de slag via ItaQ?

Bent u een zzp’er op het gebied van finance en lijkt een professioneel project via ItaQ u een mooie uitdaging? Kijk dan tussen onze interim management vacatures. Wellicht bent u dan wel onze nieuwe expert om klanten zekerheid en ondersteuning te bieden.